Komunikat startowy

Komunikat startowy
Rajd Liczyrzepy – Edycja Wiosenna
Węgliniec 18.05.2019 r.

1. INFORMACJE O BAZIE
Baza rajdu zlokalizowana jest w Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej im. Marii Krasickiej w Węglińcu ul. Tadeusza Kościuszki 2, 59-940 Węgliniec.

ZAWODNIKÓW PRZYBYWAJĄCYCH DO BAZY RAJDU W SOBOTĘ RANO PROSIMY O PRZYBYCIE MIN. GODZINĘ PRZED ODPRAWĄ TECHNICZNĄ SWOJEJ TRASY. POZWOLI TO SPRAWNIE PRZEPROWADZIĆ REJESTRACJĘ I UNIKNĄĆ KOLEJEK.

2. KATEGORIE STARTOWE
Rajd zostanie rozegrany w poniższych kategoriach:
• trasa piesza TP25 (limit czasu 8h),
• trasa piesza TP50 (limit czasu 12h),
• trasa rowerowa TR50 (limit czasu 8h),
• trasa rowerowa TR100 (limit czasu 10h),
• trasa rowerowa TR200 (limit czasu 15h),
• trasa rekreacyjna TRek (limit czasu 6h).

3. PROGRAM
Piątek 17.05.2019 r.
18:00 – otwarcie bazy Rajdu
18:00-22:59 – praca biura Rajdu

Sobota 18.05.2019 r.
od 6:00 – praca biura Rajdu
6:30 – odprawa trasy TR200
7:00 – start trasy TR200
7:30 – odprawa trasy TP50
8:00 – start trasy TP50
8:30 – odprawa trasy TR100
9:00 – start trasy TR100
9:10 – odprawa trasy TR50
9:30 – start trasy TR50
9:40 – odprawa trasy TP25
10:00 – start trasy TP25
10:45 – odprawa trasy Rekreacyjnej
11:00 – start trasy Rekreacyjnej
17:00 – koniec limitu czasu trasy Rekreacyjnej
17:30 – limit czasu trasy TR50
18:00 – koniec limitu spóźnień dla trasy TR50
18:00 – limit czasu trasy TP25
18:30 – koniec limitu spóźnień dla trasy TP25
19:00 – limit czasu trasy TR100
20:00 – koniec limitu spóźnień dla trasy TR100
20:00 – limit czasu trasy TP50
21:00 – koniec limitu spóźnień dla trasy TP50
22:00 – limit czasu trasy TR200
24:00 – koniec limitu spóźnień dla trasy TR200

Niedziela 19.05.2019 r.
do 10:00 – opuszczenie bazy Rajdu

4. PUNKTY KONTROLNE
Punkty kontrolne (PK) w terenie będą oznaczone biało-czerwonymi płaskim lampionami (rozmiar A4). Na trasie rowerowej TR100 i TR200 będzie LOP-ka (Linia Obowiązkowego Przebiegu), na której PK będą oznaczone biało-czerwonymi płaskim lampionami (rozmiar A5 lub/i A6). Każdy z PK na LOP-ce będzie miał 15 punktów przeliczeniowych.
Każdy z Uczestników powinien odwiedzić PK osobiście. Obecność na PK uczestnicy potwierdzają za pomocą perforatorów w odpowiednich miejscach na karcie startowej.
W przypadku braku na danym PK lampionu i/lub perforatora należy wpisać na karcie startowej kod dwuliterowy znajdujący się w miejscu PK (dla LOP-ki w postaci pomarańczowego trójkąta – wystarczy zdjęcie). Można także wykonać zdjęcie tego miejsca i okazać na mecie. Zaleca się również kontakt telefoniczny z organizatorem.

5. MAPY
Mapy zostaną rozdane na 5 min przed startem każdej z tras TP25, TP50, TR50, TR100 i TR200, a dla trasy TRek 10 min przed startem. Zawodnicy poszczególnych tras otrzymają kolejno:
• trasa TP25 – kolorowa mapa w skali 1:40000 w formacie A4; opisy PK będą zawarte na mapie,
• trasa TP50 – kolorowa mapa w skali 1:50000 w formacie A4, kolorowa mapa topograficzna w skali 1:15000 w formacie A4, opisy PK będą zawarte na mapach,
• trasa TR50 – kolorowa mapa w skali 1:50000 w formacie A4; opisy PK będą zawarte na mapie,
• trasa TR100 – kolorowa mapa w skali 1:50000 w formacie A3; kolorowe mapy topograficzne w skalach 1:15000 i 1:10000 w formacie A4, opisy PK będą na osobnej kartce (bez LOP-ki),
• trasa TR200 – kolorowe mapy w skali 1:50000 w formacie A3; kolorowe mapy topograficzne w skalach 1:15000 i 1:10000 w formacie A4, opisy PK będą na osobnej kartce (bez LOP-ki),
• trasa TRek – kolorowa mapa w skali 1:15000 w formacie A4; opisy PK będą zawarte na mapie.

Ochronne worki foliowe na mapę będą rozdawane osobno.

6. PARAMETRY TRAS
Długości podane dla wariantu budowniczego tras.
Trasa TP25: 14 PK; długość 26,8 km.
Trasa TP50: 22 PK; długość 52,4 km.
Trasa TR50: 20 PK; długość 53,4 km.
Trasa TR100: 26 PK + LOP (szczegóły na odprawie); długość 102,2 km (w tym 7,6 km LOP-ka).
Trasa TR200: 45 PK + LOP (szczegóły na odprawie); długość 207 km (w tym 7,6 km LOP-ka).
Trasa TRek: 10 PK; długość 10,8 km.

7. INFORMACJE ORGANIZACYJNE
• każdy zawodnik jest zobowiązany do wypełnienia oświadczenia o starcie na własną odpowiedzialność,
• nie ma konieczności mocowania numerów startowych,
• odprawa i start wszystkich tras odbędzie się na zewnątrz,
• w bazie będzie można zrobić sobie coś ciepłego do picia (kawę i herbatę), przy okazji zachęcamy do zabierania swoich kubków wielokrotnego użycia (przyczyni się do zmniejszenia niepotrzebnie generowanych odpadów),
• prosimy wszystkich zmotoryzowanych o rozważne parkowanie w okolicach bazy rajdu,
• szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące poruszania się w terenie zostaną przekazane na odprawie.

W przypadku pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu poprzez naszego fb, e-maila rajdliczyrzepy@gmail.com lub telefonicznie na numer 507 792 376. Od piątku 17.05.2019 r. przebywać będziemy już w terenie, więc kontakt może być utrudniony.